Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości

Fleet Awards 2011 dla karty flotowej

2011-05-19

Po raz piąty karta FLOTA zdobył tytuł Produktu Flotowego Roku w ogólnopolskim plebiscycie Fleet Awards 2011 organizowanym przez Magazyn Flota oraz Fleet Management Institute Central-Eastern Europe.

Plebiscyt Fleet Awards to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży flotowej w Polsce. Jego celem jest wyłonienie i promowanie liderów polskiego rynku flotowego w takich kategoriach jak fleet manager, produkt/usługa flotowa czy samochód flotowy roku. Wyboru laureatów dokonują internauci. Pierwszy raz karty paliwowe PKN ORLEN otrzymały tę prestiżową nagrodę w 2006 roku.

Karty flotowe to oferta dla firm, w których przywiązuje się wagę do wygody i bezpieczeństwa transakcji, i w których równocześnie ceni się indywidualne podejście do klienta. Dzięki wyposażeniu w mikroprocesor karty mogą być konfigurowane w zupełnie dowolny sposób – niejako „na życzenie” – co pozwala klientowi na całkowicie indywidualny dobór produktów i usług. Użycie mikroprocesora zamiast paska magnetycznego gwarantuje również wysoki poziom bezpieczeństwa, ponieważ praktycznie eliminuje możliwość skopiowania karty oraz gwarantuje całkowitą kontrolę nad zakupami paliw. Koncern oferuje również gotowe pakiety, skonfigurowane w taki sposób, aby wygodnie i szybko dobrać efektywny program dla danej specyfiki flot. Ofertę PKN ORLEN na rynku wyróżnia dostępność stacji - w tym także sieci BLISKA - na których honorowane są karty flotowe. Obecnie sieć ekonomicznych stacji BLISKA liczy ok. 440 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Organizator plebiscytu - Fleet Management Institute Central- Easter Europe to organizacja opiniotwórcza dla rodzimej branży flotowej, której celem jest przede wszystkim edukacja i integracja zarówno odbiorców, jak i dostawców usług oraz produktów flotowych w Polsce. Dzięki cyklicznym szkoleniom, seminariom i konferencjom partnerzy Instytutu zyskują aktualną wiedzę na temat rynku flotowego w kraju i za granicą, a także możliwość praktycznego prezentowania swoich produktów menedżerom decydujących o firmowych flotach w polskich firmach.